Årsmöte, digitalt

Välkommen på årsmöte 20 februari, kl 10.30-13

I år håller föreningen för första gången sitt årsmöte digitalt, på Zoom. Du kan vara där det passar dig och delta.

Efter årsmötesförhandlingarna föreläser länets textila Hemslöjdskonsulent Karin Sterner om sin bakgrund i den textila världen.

Ni som anmäler er kommer att få instruktioner hur man laddar ner programmet och hur man ansluter till mötet. För er som önskar och inte provat Zoom har vi en provuppkoppling någon dag innan mötet.

Årsmöteshandlingarna (dagordning, verksamhetsberättelse, verksamhetsplan, resultaträkning, balansräkning) hittar ni snart på vår websida www.slojdisormland.se

Välkommen på årsmötet!

Vi söker även nya styrelsemedlemmar.

Styrelsen består av 7 ordinarie ledamöter och 4 suppleanter. Alla 11 är välkomna att delta på styrelsemötena, som brukar vara 7-8 st per år, samt en del kommunikation via mail och Facebook. I år blir det en styrelseplats ledig. Vi behöver även två personer till valberedningen. Vill du vara med, eller har du förslag på någon?

Anmälan till årsmötet och intresse till styrelsen: hemslojdensormland@gmail.com eller Eva Svensson 070-4545 516